03.01.15

02.01.15

Технологія творчої майстерні



У чому суть і переваги технології творчої майстерні і як ефективно можна використовувати її для формування вдумливого і компетентного читача? Спробуймо розібратися…

На мій погляд, безсумнівною перевагою цієї технології є доволі гнучка її структура, яка:

- створює чудовий простір для творчої самореалізації учня і вчителя, бо передбачає максимальну свободу їхньої інтелектуальної діяльності, імпровізацію, можливість інтеграції знань з різних предметів тощо; 

- забезпечує набуття учнями нового читацького досвіду і досвіду міжособистісного спілкування через діалогічність; 

- здійснює ненав’язливий виховний вплив через систему цікавих завдань дослідницького, креативного, евристичного характеру через поєднання групової та парної форм роботи; 

-створює ситуацію успіху, а отже, вдало мотивує до творчої інтелектуальної діяльності, бо реалізується під гаслом: «Ти зможеш! Це під силу кожному!» і передбачає тільки позитивне оцінювання...

                                       

                                                             Методичний коментар "Технологія творчої майстерні"


28.12.14

Літературно-краєзнавчий квест «Щоб цікаво і корисно»


Щоб цікаво і корисно…» – під такою назвою проходив літературно-краєзнавчий пішохідний квест, організований для учнів дев’ятих класів. Це була справді захоплююча, цікава і динамічна інтелектуальна гра, яка передбачала подолання п’яти основних етапів.

Запропоновані завдання   носили суто практичний характер.  Власне це найбільше сподобалось дітям, бо вони переконались, що вивчати мовні правила, дізнаватися про особливості етикетних форм, історію Тернопілля, особливості творчої майстерні тернопільських письменників і поетів  і ще про багато-багато чого… можна не лише за партою, а й «поза школою», гуртом долучаючись до активного розумового «діяння».

Найцікавішими стали «Тернополезнавчий», «Мистецький» та «Підсумковий» етапи квесту, де кожен учасник намагався не лише якомога краще виконати власне завдання, а й злагоджено, швидко і, щонайголовніше, результативно «спрацювати» однією командою.

Дев’ятикласники навчилися брати інтерв’ю в перехожих і роздавати їм приємні компліменти, дотримуючись етикетних правил та мовних норм; будувати експрес-діалог та діалог-враження; дізналися чимало цікавого про рідне місто, виконуючи пізнавальні завдання із літературного краєзнавства; провели відкриті читання. На підсумковому етапі квесту учні складали із розрізнених частин, що їх отримали за правильно виконані завдання, актуальний для усіх нас, українців, афоризм Василя Симоненка: «Немає нічого страшнішого за необмежену владу в руках обмеженої людини»,  а ще міркували над тим, що кожен  вкладає у зміст цих слів.

Справді-бо, квести – це сучасно, цікаво і корисно!!!



Примітка. Квест (від англ. quest - пошук, пригода) - інтелектуальне або спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання командами або окремими гравцями заздалегідь підготовлених завдань.


Автор блогу


ФЛЕШАР ОЛЕКСАНДРА БОГДАНІВНА
вчитель української мови та літератури Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей №6 імені Назарія Яремчука»

Мої профілі:



Педагогічне кредо: "Слово, що йде від серця, проникає в серце"

Якщо любити, то ... всім серцем
Якщо йти, то ... красиво
Якщо плакати, то ... від щастя.
Якщо жити, то ... яскраво.
Якщо відчувати, то ... щиро.
Якщо погляд, то ... улюблених дитячих оченят.
Якщо вірити, то … в БОГА.


Твіти

Мітки блогу

"Мені однаково..." ( 1 ) «Джури-характерники» ( 1 ) «Домовичок з палітрою» ( 1 ) Богдан Ступка ( 2 ) буккросинг ( 1 ) буктрейлер ( 1 ) Валерій Войтович ( 1 ) Василь Симоненко ( 1 ) дитячий український гімн ( 1 ) доля ( 1 ) доторкнися до слова ( 3 ) Єрко Владислав ( 1 ) життєпис письменника ( 1 ) Іван Франко ( 1 ) інтегрована майстерня музики і слова ( 1 ) квест ( 1 ) кіномайстерня ( 1 ) книга року ( 1 ) комплексно-хвильовий урок ( 1 ) Ліна Костенко ( 2 ) майстерня творчого письма ( 1 ) методика літератури ( 1 ) Місто як усмішка долі ( 1 ) муза ( 1 ) мультимедійні презентації ( 1 ) Ольга Богомолець ( 1 ) Паленко Максим ( 1 ) Роман Сасанчин ( 1 ) Рутківський Володимир ( 1 ) скрапбук ( 1 ) Скрябін ( 1 ) слава ( 1 ) Тарас Шевченко ( 2 ) творча майстерня ( 7 ) технологія творчої майстерні ( 7 ) Тіна Кароль ( 1 ) урок-творча майстерня міста ( 1 ) формування читацької компетентності ( 7 ) Штанко Катерина ( 1 ) Global Teacher Prize ( 1 ) Nancie Atwell ( 1 )